Firefox 'Block reported attack sites' Sorunu







Sabah bilgisayarımı açtım. Web browser olarak firefox kullanıyorum.  Açtım firefoxu hiçbir web sayfasına giremiyorum,  hepsini block lamış ayarları karıştırdım bir şey çıkmadı.

    Daha öncede başıma gelmişti biraz düşündüm ne yapmıştım diye ah-ha şimdi buldum. Her ne hikmetse Windows bilgisayarın tarihini değiştirmiş sağ alt köşeden saat üzerine tıklayıp oradan saat  ve tarihi düzelttim.


( Solution in English :When it happened to my computer Windows changed date of computer it was 2000...  so I changed to recent date and restart to computer that's it... ;) )



Hepsi bu… tarih 2000 i gösteriyor  2014getir bitti …Çözdüm.

Paylaşmak istedim bazı insanlar buna bende dahil herşeyi zor yoldan öğreniriz. Elbette bilen için kolay Dos ta format atmak  için sakladığım disketlerim hala duruyor… bilen bilir bazı dos disketlerinde bazı komutlar eksik olurdu sende cırmala dur… 

Neyse  Eminim bu sorunla karşılaşan ilk kişi ben değilim,  son kişide ben olmayacağım.  Bu bakımdan paylaşmak istedim.


  

Bilgi Paylaştıkça değer kazanır …



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...