Cebeci Köprüsünde bir akşam üstü



  
    Cebeci site yurdunda kalıyorum.  Ankaranın kışı kıştır. Öyle bir soğuk olur ki içinizde taa  kemiklerinizde hissedersiniz  soğuğu.

Bir taraftan sitelere giden bir trafik diğer taraftan mamak saime kadın, öbür taraftan ulus ve hamam önü,  ve diğer taraftan cebeci kızılay.  İş çıkışları inanılmaz  bir  trafik olur. Oldukça fazla yaya vardır Dolmuşlar, otobüsler, köprünün altında tren, diğer taşıtlar inanılmaz bir kargaşa mevcutur.

Soğuktan insanlar büzüş büzüş eller ceplerde bir an önce ulaşmak istiyorlar varmak istedikleri menzile.

Kimse kimse ile ilgilenmiyor…
Soğuğun etkisi insanların suratlarına vuruyor…
ise dumana bürünüyor Ankara …
Nefes almak zor…
 
      Yakacak kömür bulmak zor… Ekonomik kriz var….
      Belediye ekmek büfelerinin önünde oluşan kuyruğun sonu yok...  
       Alan 10 ar 15 şer alıyor... Sanki sadece ekmek yeniyor.

           
Takvimler 90’ların başını  gösteriyor…
Üstümde can Annemin aldığı bir mont…
ayakkabım delik ama kimse bilmiyor…

Neden ordayım bilmiyorum…
 Cebeci köprüsünde karmaşayı izliyorum soğuk…
Ellerim cebimde yumruk…
 İnsanlar yanımdan geçiyor beni görmüyorlar…
Bana bakmıyorlar…
Varlığımdan  habersizler…
Arada bir birisi çarpıyor…
Sessizce geciyor…

İnsanlara bakıyorum kendimi yabancı hissediyorum…
Yalnızım…Bir Selam… Bir gülümseme arıyorum…Yok…

Akıyor insanlar…Akıyor Trafik…Akıyor Ankara…Ben duruyorum…
Bakınıyorum…Arıyorum…bir Tanıdık yüz…Yok…
Neden ordayım… Bilmiyorum…
Hepsi koşturuyor…
Biryerlere…Birilerine gidiyorlar…
 
Soğuğun şiddeti artıyor…
Kıpırdıyamıyorum… Üşüyorum…
Sanki kıpırdasam beni fark edecekler …
Korkuyorum…Kıpırdıyamıyorum…
Artık insanların yüzünü seçemiyorum…
Karanlık çöküyor…
Soğuk... Artık hissetmiyorum…
Kimseye görünmeden gitmek gerek…



 
Cebeci Köprüsünde Bir Akşam Üstü

Batan günün sonunda yusyuvarlaktı ay
Güneş ışınları çarparken son defa cama
İnsanlar yorgun 
insanlar bıkkın
İnsanlar duygusuz
İnsanlar acımasız
Soğuk soğuktu
Güneş ışınları artık vurmuyordu cama
Ay parlaktı yusyuvarlaktı ay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...