Detaylar I ( Navigasyon Cihazı )






Navigasyon Cihazı 

 İlk navigasyon cihazımı uzun zaman önce aldım. Aldığım ay çıkarttı parasını. Yolculuk yapmayı çok severim. Yolda durup şuraya nasıl gidilir buraya nasıl gidilir diye sormayı sevmem. Cihaz küçük ekranlı  ama işlevsel. 3 yıl olmuş hala kullanıyorum. Pil ömrü bitti şarjda takılı olmadan çalışmıyor.

   Bir arkadaşımla büyük bir elektronik markette dolaşırken yeni model bir navigasyon cihazı gördük aynı zamanda tablet. Satıcı özelliklerini sıraladı peş peşe.
 Cihaz aynı zamanda tablet,  7 inc  ebatı oldukça iyi, android işlemci oyun,  film, müzik herşey var. Benim şu an kullandığım cihazın bence hiçbir eksiği yok pili dışında. İnsan büyük ekranın cazibesinden kurtulamıyor.
 Aldık iki tane 5 yılda garantiledik keyifle çıktık marketten iyi bir alışveriş yapmanın tatlı huzuru…

   Aldıktan bir ay sonra kullanma şansım oldu.  Cihazın açılması oldukça uzun sürüyor. Navigasyonu açtım.  7 inc ekrana sembolleri okadar büyük yerleştirmişler ki ekran haritayı göstermeye yetmiyor. Neyse alışırızzz…

   Çocuğu kreşe götürürken izletmek üzere birkaç film yükledim. Filmi açtım ancak sesi açamadım o kadar kısık ki maximumda bile duymak zor…

İkinci ayında cihazı açtığımda kendi kendine  reset atmaya başladı ve açılması 10 dk yı buldu. Cihaz açılmadan gitmek istediğim yere ulaşmaya başladım  ;) .



Cihazı servise gönderdim tüm sorunlarını detaylandırarak yazdım.

1 ay sonra cihazı almaya gittim. Teslim eden arkadaşa cihazı test etmesini söyledim. Servis elemanı cihazı açmak için tuşa bastı. Bekledik, bekledik, bekledik. 15 dk geçmesine rağmen cihaz açılmadı. Cihazı servise geri gönderdim iadesini talep ettim.

   Şimdi dostlarım serviste sadece pilini değiştirip göndermişler. Açıp test etmek bile zor gelmiş. Neyse şimdi benim bu konudaki tespitlerime gelelim.

 Yaptığınız cihaz, aracın önünde gün boyu güneşe maruz kalacaksa, neden siyah bir ürün üretirsiniz ?  İlk haftadan sonra pil ömrü %25lere düşüyor.  Bu kadar küçük bir detayı kocaman navigasyon firmasının mühendislerinin atlaması acaba kasti mi ?
Bilmem…




Dostlarım navigasyon cihazı alacaksanız  navigasyon özelliğinden başka bir özelliği olmamasına dikkat edin. Müzik, film,  oyun gibi extra özellikler, hem pil ömrünü tüketiyor, hemde bozulma riskini arttırıyor.
Ayrıca cihazın siyah renkte olmamasına özellikle dikkat edin.

İyi alışverişler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...