Cumhurbaşkanlığı Bisiklet Turu






Olmaz Böyle şey


Kemerde yaşadığım dönemde her hafta sonu  Kemerden  Antalyaya bisikletle gider gelirdim.  Yolun inişli çıkışlı olması bisiklet sürenler bilir keyfi doruklara çıkartır. Her tarafın yemyeşil olması işin cabası.

   Saat 10:00 gibi bisikletime bindim kemerden çıktım yola. 

   Yolda bi sessizlik var garibime gitti. Göynüğü geçtim. Askerler yollarda ellerinde silahları bekliyorlar. Tırstım yine darbe mi oldu diye düşündüm.

    Bisikletimin üstünde hızlı bir şekilde devam ediyorum. Karşıdan polis otoları geçmeye başladı. Tırsma katsayım artı. Biraz daha hızlandım. 

   Bir iki yokuş indim çıktım. Yolun karşısında araçlar durdurulmuş yanlarında polisler askerler. Kafamda bir sürü soru işareti hızımı iyice arttırdım.
   
   Kenarda bir çeşme var durdum elimi yüzümü yıkadım biraz su içtim. Bu çeşmenin başında her zaman birileri olurdu kimse yoktu. Bindim bisikletime bir an önce kafamdaki soru işaretlerini kaldırmak istiyorum ama çevremde asker ve polisten başka kimse yok. 

  Yokuşlar inişler ardı ardına 45 km yol.. Basıyorum pedala… Yav arkadaş kimse olmaz mı bu yolda...


   Hiç bu kadar yalnız hissetmedim kendimi… 

   Beldibini geçtim tünele yaklaştım… Yol burda tek gidiş geliş bölünmüş değil, bu tünelden hep tırsmıştım. Kamyoncular tünelin içinde bisikletli birisini görünce kornaya basıyor, bizde tırsıyoruz kornanın sesinden.Tüneldeki ses yankılanması adamı fitil ediyoo. E kamyoncununda gelmişine geçmişine…



   Tüneli geçiyorum, kimse yok tünelde, hızla geçtim tüneli sessizce,  yıllardan sonra ilk defa…

   Arkadaş 45 km yol kimse çıkmaz mı adamın karşısına…Ha gayret az kaldı.


   Antalyaya girişte oldukça dik bir yokuş var. İşte geldim bir hızlandım  bir hızlandım off... Oldukçada uzun tam yokuşun sonuna yaklaştım büyük bir kalabalık, alkışlıyorlar, hep birlikte bağırıyorlar;

   - ilk sen geldin birincisin.  

   Arkaya baktım kimse yok bana bağırıyorlar…

İşte o an anladım o gün Cumhurbaşkanlığı bisiklet turunun finike Antalya etabı var. Ve arkadaşlar beni yarışçılardan zannettiler,  ve tezahürat yaptılar. İçimde çok garip bir korku oluştu, şimdi bir gazeteci yada bir kameraman beni görüntülerse diye…



İşte dostlarım kaderde Cumhurbaşkanlığı bisiklet turunda birinci olmakta varmış…;)



1 yorum:

  1. Harika bir yazı. Bir de başlık konunun sürprizini bozmayacak bir başlık olsaydı; değmeyin keyfine. Tebrikler.

    YanıtlaSil

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...