Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası





116. Kişi

Cebeci site yurdunda kalıyorum. Oda arkadaşlarımın hepsi evlerine gitmişti. Bir haftasonuydu kendimi hipotrumda Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrasının karşısında buldum. Çevreme baktım tanıdık kimse yok. Buraya nasıl geldim bilmiyorum. Kim getirdi beni buraya bilmiyorum. Nerden haberim oldu bilmiyorum. Birazdan konser başlayacak. 115 kişi olduğu yazıyor  programda. Beethoven 9. Senfonisini seslendirecekler. Kalabalık gittikçe artıyor. Saat 21:00 oldu.
Sanatçılar çıktı sahneye  büyük alkışlar eşliğinde.  Şef Gürer Aykal çıktı sahneye alkışlar coştu  coştu…

    Eser 4 bölümden oluşuyor

1-allegro ma non troppo, un poco maestoso
2- molto vivace
3- adagio molto e cantabile
4- presto

Her bölüm birbirinden güzel. Açık havada hipodrumda 115 kişi var karşımda…

Gökyüzü tertemiz…

Müzik o kadar güzelki bu güzel müziği tanıdık bildik sevdik birisi ile paylaşma isteğim o kadar yoğun ki anlatamam…

Çevreme bakıyorum hiç kimse yok tanıdık…

Müziğe kaptırıyorum kendimi…

116. kişiyim onlarla birlikte eseri yaşıyorum…

Son bölüm koro dahil oldu " Neşeye şarkı". İtalyanca söylüyorlar...

Bir Anadolu  türküsü gibi geliyor bana öylesine severek dinliyorum…

Eser bitiyor herkes ayakta alkışlıyor…

Bende alkışlıyorum  hem 116. Kişiyim hem izleyici... karşıdaki yalnız adam…

Artık yanımdakileri görmüyorum…


Gürer Aykal son bölümü birkez daha seslendiriyor…

Muhteşem bir görüntü  yıldızların altında Neşeye Şarkı çalıyor ve ben 116. Kişi olarak bu muhteşemliğin bir parçasıyım…

Sahnede kimse kalmayıncaya kadar oturduğum yerde bekliyorum…

Yurttaki odama döndüğümde içimdeki heyecan hala canlı…

 paylaşacak kimse yok... olsun…

 116 Kişi geçti hipodrumdan Yıldızların altından …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...