İletişim




Break Communication

Geçenlerde Çamaşır makinasının kurutma kısmında bir sorun oluştu.
Servisi aradım  sorunu bildirdim. Randevu aldım.  Ertesi gün servis geldi.
Makinayı çalıştırdı. 

-Kurutma kısmında bir sorun yok. Dedi. Ve ekledi;

-Ancak çok sesli çalışıyor esas sorun bu ve bunun için makinayı götürmemiz gerekiyor  .Dedi.

Bunun üzerine ben;

-Tamam götürün ayrıca kurutma kısmının gerekli testlerini yaparsınız. Şimdi siz burada kontrol edip kurutmada sorun yok dediniz ancak kurutması ilk günkü  gibi değil kesin bir sorun var.

Makinayı alalı 2 ay olmuş. İlk geldiğinde de gürültülü çalışıyordu ancak kurutmada bir sorun yoktu.

Servis elemanı değişmesi gereken parçanın ançak 3 günde gelebileceğini söylemesi üzerine ben makinanın hafta sonu evde kalıp kullanılmasını önümüzdeki hafta içi gelip alabileceklerini söyledim.

Anlaştık ve servis gitti.

 Hafta içi servis aramış ben evde değildim kardeşim konuşmuş.
Servisten arayan arkadaş gürültülü çalıştığı için bir parçasının değişeceğini bildirmiş.

Kardeşim bizim esas sorunumuzun kurutmada olduğunu hatırlatmak istemesi üzerine servis elemanı bize bu konuda bir şey bildirilmedi deyip kestirip atmış. 

Bunun üzerine kardeşimin de sigortaları atmış. Makinayı alıp benim sıkıntımı çözmeyecekseniz götürmeyin deyip kapatmış telefonu.


Servis  elemanı;  karşısındaki kişiyi anlayabilecek, çözüm üretebilecek kişilerden oluşmalı. Olaylara daha pozitif yaklaşmalı,  karşısındaki müşteriye kendisinin gevenilir insanlarla çalıştığı hissini vermelidir…
 (Servis Elemanının Bizi Dinlerken ki hali Kendini Komodo Ejderi Zannediyo oysa küçük bir kertenkele-teşbih te hata olmaz ;)

Ben tekrar servisi arayıp yeniden randevu aldım bu sefer hem gürültü için hemde kurutmada ki sorun için. Geldiler makinayı götürdüler. Tamburunu değiştirdiler. Kurtma ile ilgili bir işlem yapıp yapmadıklarını bilmiyorum ancak kurutmada ki sorunda çözüldü.



1 yorum:

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...