Filmlerde Olur Böyle Şeyler III

                                                            Otomobil  Uçar Gider



    Üniversite öğrencisiyim okula çift otobüsle gidip gelmekten bıkmışım …

      Yıl 2004 Arabamı yeni aldım (Kredi ile). Nissan Almera Siyah spor görünüşü havalı. Eryaman tarafında oturuyorum. Okula uzak sabah 7:30 da evden çıkamazsam trafiğie yakalanıyorum yarım saatlik yol oluyor bir buçuk saat.


      İlk hafta sonu erken kalktım biraz araç sahibi olmanın keyfini çıkartayım. İstanbul yolunu bilenler bilir o yıllar bu kadar yoğun değil.Yeni araç aldığında motoru açmak gerekir.  (Bunun doğru olmadığını İzmir Torbalıda opel fabrikasını ziyaret ettiğimde öğrendim. Fabrika müdürü arkadaşımın dayısı okulla ziyarete gittik. Adam her türlü bilgiyi önümüze serdi her 15 dakikada bir opel vectra 2000 üretiliyor. Otomobilin testleri yapılıyor tester araçı test bandına çıkartıyor adam bir basıyor bir basıyor motorun açılmadık vidası pulu kalmıyor…) Neyse bu amaçla çıktım istanbul tarafına doğru basıyorum sol şeritte 20 dakika bastım geri döndüm. Basmaya devam ediyorum eskişehir tarafına geçmeyi planlıyorum . 

      Şeker fabrikasının önünden geçeceğim. Kırmızı elbiseli bir kız otostop çekti baktım kız çok hoş ama benim süratim yüksek  durup durmama arasında kaldım 100 metre ilerde durabildim.
Dönüp almayı düşünüyorum dikizden baktım. Beyaz bir  Bmw durdu kızı aldı gitti. 

     Birkez daha bakakaldım kırmızı elbiseli kızın ardından.

     (Kader kırmızı elbiseli kızı iki kez karşıma çıkarttı üçüncüde kaçırmayacağım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...