Filmlerde Olur Böyle Şeyler II



  

Üniversite yıllarım çakı gibiyim fizik muhteşem düzenli spor yapıyorum. Cebeci postanesinin önünden geçtim soldan ankara tıp cebeci kampüsüne doğru  yokuşu tırmanıyorum. Güzel bir bahar günü  öğleye doğru.

Sağa sola pek bakmam yürürken  başımı kaldırdım 500 metre ilerde Bir Afet-i Devran Kırmızı bir elbise giymiş salına salına geliyor. 

  O ha  Kalbim yerinden çıkacak kızla göz göze geldim kilitlendim gözlerine . Renkli gözleri gittikçe yaklaşıyor kızda bana bakıyor o da kitlendi. 

   Aklıma Lady in Red Chris DeBurgh şarkısı geldi. Kız gittikçe yaklaşıyor kalbim yerinden fırlayacak, sanki yin yang birbiri için yaratılmış. Allahım kız iyice yaklaştı 200 metre gözleri gülümsüyor sanki oda benim gibi düşünüyor.


   Yahu kilitlendim başımı çeviremiyorum içimdeki çoşku dayanılmaz halde Allahım daha ne kadar sürecek hiç bitmesinnnnn.

   100 metre kızın güzelliği ilk anki gibi muhteşem tek gördüğüm ışık hüzmelerinin arasından bana evet bana doğru gelen Muhteşem Güzellik.

  50 metre böyle bir güzellik daha önce görmedim o elbise kimseye bu kadar yakışmadı. Ben hiç böyle olmadım. Herkesin bir tamamlayanı vardır yani ruh eşi vardır kainatta sanırım ben kendiminkini buldum. 

   Ruhani bir güzellik 30 metre ne yapmam gerekiyo ne yapabilirim gözlerim gözlerinde gözleri gözlerimde cebecide bir bahar günü bir vuslatmı gerçekleşmekte. Allahım bitmesinnnnn. Heyecanımı belli etmemeye çalışıyorum kalbim durdu duracak. 

   10 metre Bir Afet-i Devran bana gelmekte kırmızı elbiseli kız şapkan nerede. Birden kız bir sarsıldı, Allahım kaldırımda bir küçük çukur, yalpaladı düştü  düşeçek topuklu ayakkabı bileğini şöyle bir burktu kız düşmekten son anda kurtuldu, ben yardım mesafesinden uzak baka kaldım, kızın yüzü elbisenin rengi oldu elbisenin rengi kayboldu, başını eğdi yanımdan sessiz ve mahcup bir Afet-i Devran geldi geçti.
Yardım mesafesinde olsam acaba ne değişirdi. Kırmızı Elbiseli kız ömrümün bir kısmınıda aldı gitti.

Cebecide bir bahar günü
Kırmızı Elbiseli bir Afet-i Devran geçti
Ömrümden Ömür gitti
Bahardı cebecide
Güneş gülümsemeye devam etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...