Filmlerde Olur Böyle Şeyler I


  

     Uzun zamandır yoğun bir şekilde çalışıyorum işler daha kaliteli olsun işverenim memnun olsun işime hakettiği değeri vereyim diye.
     Kafamı şöyle bir kaldırdım etrafıma baktım herkes eğleniyor, kendine zaman ayırıyor. Kendi kendime hadi oğlum biraz kendinle ilgilen dedim. 
   Uzun zamandır bir kızla takılmıyorum şöyle çevreyi tarıyorum bu düşünce kafamda ah-ha işte barın kenarında bir Rus dilber uzun zamandır kendisini tanıyorum ancak kendisine hiç bu gözle bakmamıştım. 
  Gittim barın yanına selam verdim beni gülerek karşıladı nasılsın filan diye soruyo ancak ben kızı çaktırmadan alıcı gözle süzüyorum. Fizik güzel sarışın sevimli bacaklar uzun ve ince kendisinden hoşlanabilirim. Bu arada barmen çocuk da arkadaşım o geldi bir şeyler ısmarladım. Konuşuyoruz ama ben kızı süzmeye devam ediyorum. Şimdi yüzünü inceliyorum kız bir güldü pir güldü kızcağazın dişinde bir maydonoz parçası kocaman maydonozun sadece sapı yok sanki kasten yapıştırmış iğğğ kız gülmeye devam ediyo ben dişlerine bakmaya tiksinti katsayım artmaya devam ediyooo…

Hani filimlerde olurdu bunlar... insan bir şeyi aradığında kıymeti artiyo istediğini bulamıyoor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...