Windows ürün anahtarınızı öğrenme



Windows ürün anahtarını bulmak


   Bilgisayar başında vakit geçirirken insanın başına olmadık sistem sorunları çıkabiliyor.
Kullandığım bilgisayadaki, yüklü Windowsun ürün anahtarına ihtiyacım oldu. Nette biraz dolştım, bir kaç güzel çözüm buldum. Ancak, bazıları işe yaramadı ayrıca virüs bulaştırmak isteyenlerde olmadı değil.

   Şimdi, eğer bilgisayarın altında (Laptopun altı, kasanın arkası yada yanında ) bir stiker varsa ve okunuyorsa sorunu çözdünüz, genellikle okunmaz silinmiştir. Eğer Windows DVD satın almışsanız onun üzerinde olur. Genellikle o stiker yırtılmış yada DVD  zarfı kaybolmuştur, kendimden bilirim. Sonunda bir küçük programcık buldum. İndirdim unzip yapıp çalıştırdım. Hemen,  Windows Ürün  Anahtarını göstyerdi. Bu program aşağıdaki tüm sürümleri destekliyor. En iyi tarafı ücretsiz.



  • Windows 8
  • Windows 7
  • Windows 2008
  • Windows Vista
  • Windows XP
  • Windows 2003
  • Windows 2000
  • Windows NT
  • Windows ME
  • Windows 98
  • Windows 95 
Programı BURADAN  indirebilirsiniz...

Sorunsuz Günler dilerim

3 yorum:

  1. Bro link ölmüş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş link ölü değil oradan bir program indiriyorsun ve çalıştırıyorsun ok

      Sil
  2. Kardeş link ölü değil oradan bir program indiriyorsun ve çalıştırıyorsun ok

    YanıtlaSil

Lütfen Fikrinizi Paylaşın...